Tier de store virksomheder disruption ihjel?

Det sidste stykke tid har disruption været et interessant emne i mit hoved. Min personlige holdning er, at de brancher, der bliver ramt hårdest af disruption, selv er ude om det. Jeg tror, at medarbejderne og cheferne tier problemet om disruption...

Læs mere


Derfor får den nye danske smartphone ikke succes (ID2ME)

De mest eksklusive togstationer i København er klistret op med reklamer for den nye danske smartphone, som jeg, indtil forleden, aldrig havde hørt om. Det undrede mig, da den oveni købet er dansk! Læs her hvorfor jeg ikke tror, at den bliver en...

Læs mere


Hvordan solgte vi til en af de store kæder som Silvan?

Det er ingen hemmelighed, at det er svært for dig som iværksættere at sælge til de store kæder. Det er umuligt at finde den rigtige person at snakke med, og du har virkelig brug for at kende “gamet”. Vi ramte hovedet mod muren mange gange men fandt til sidst en vej igennem. Her er de...

Læs mere


De store forstår ikke de nye markedsføringsregler!

Markedsføring handler ikke længere om dyre TV-reklamer og avisannoncer. Det handler om alt andet. De største virksomheder i Danmark har ikke fulgt med, hvilket betyder, at nye og unge virksomheder kan slå hårdt mod de store – ved at følge de nye markedsføringsregler. Forleden cyklede jeg gennem København, hvor en 3×34 bil var ved at...

Læs mere